Mediolan zdjęcia

W ten weekend wybrałam się do Mediolanu.
Znajomi podwieźli mnie samochodem do targów skąd metrem pojechałąm do centrum.... W Mediolanie byłam już wcześniej i jakoś zdania o tym mieście nie zmieniłam.... szaro buro, dużo ludzi, ceny wysokie i aby bardziej się utwierdziłam w przekonaniu, że wole mieszkać w górach.
Oczywiście są też pozytywne aspekty wyjazdu.....różnorodność restauracji i sklepy, których strasznie brakuje w Trento.
Oto kilka zdjęć.



zapalniczka


woda za 250€ hmmm.....



wejście do katedry jest darmowe







pomnik da Vinci










Restauracja Al'less

Restauracja Al'less

Restauracja Al'less - wszystkie dania przepyszne i pieknie podane




szkoda, że niezbyt mi wyszł ta foto. Jeden policjant piszący smsy a drugi z papierosem (troche widać dymiacą ręke)






przepyszne sushi z tunczykiem i serem philadelphia mmmm:)


wiele lokali ma oferte drink i darmowy bufet tak więc za 8 euro można się najeść i napić 



nocleg low cost 








bank



zauważcie, że ryby są wykonane z marchwi a kwiaty z buraków






dworzec kolejowy

Komentarze

Anonimowy pisze…
bardzo fajne zdjecia!
zawsze mi sie marzylo pojechac do Mediolanu ahhh:)