Spotkanie z Dalai Lama Trento

Bardzo się zdiwiłam gdy dwa dni temu zobaczyłam ulotke mówiącą o tym, że Dalai Lama odwiedzi Trento. To w sumie małe miasto więc nie spodziewałam się, że tak ważne osoby odwiedzają Trento (i to już jego trzeci raz tutaj).
Z tego co usłyszałam to lubi tutaj przyjeżdżać ponieważ bardzo podoba mu się autonomiczny system polityczy jaki obowiązuje w Trentino.
Na samaym początku zdiwiło mnie bardzo, że przy wejściu nie było, żeadnej kontroli....to znaczy nikt nie sprawdzał torebek w sumie prawie się nie widziało żadnej ochrony ani policji.

Samo spotkanie było bardzo interesujące. Dalai Lama jest bardzo sympatycznym i ciągle uśmiechniętym człowiekiem.
Jego przemowa była bardzo inteesująca odnoście praw człowieka, przyszłych pokoleń i troche o jgo życiu :)

Oto kilka zdjęć
plakat





Co sprytniejsi przyniesli wlasne siedzenia

















Komentarze